ELhatároztuk, hogy ma megpróbáljuk indítani. Gyertatisztítás, gyújtáskebel-ellenőrzés (borzalmasak), és több liternyi WD-40. Illetőleg a motortérben sok saru cseréje, mert nem kevés volt, mit csak a remény tartott össze. :)
Ámde, mindezek után, egy jó akkuval felfegyverkezve 2-3 másodperc önindítózás után beröffent a füstgép. :) Konkrétan 13:30-kor. :)
Volt öröm, bár a szomszédok arcán kis szomorúság is. :)
Indulás után vettünk új gyertyákat (Brisk), kábeleket, és cseréltünk mindent. Még hengerfejtömítést is. Szépen megpucoltuk a dugókat, hengerfejet, minden csilli-villi. A hűtőrendszert átmostuk trisóval, majd kiöblítettük ötszázszor, és légtelenítettük.
Kezdünk rádöbbenni, hogy az autó bonyolultsága egy Technik-LEGO szintjét üti meg... :)